Sori, otsikossa taitaa olla kirjotusvirhe? Oliko se Rybak se vammanen? No silti, ihana ihana ihana Alexander Saalfeld tuli Lemmen Viemään takas! Se on sen Lauran aviomies... Ja koska Laura synnyttää kohta nii se ei voinu tulla mukaan. Sitä mä vaan ihmettelin, ku kauan sitte ku Laura oli Helenin vankina kellarissa ja se oli silloin yheksännellä kuulla ja siitä on menny monta kuukautta ja eilisen jaksossa sanottiin että se on nyt yheksännellä?? Outoa...

YAY! Kesäloma alko :-------)) Koulussa ei kyllä tapahtunu mitään kivaa, periaatteessa se sai mut vähän alakuloiseksi mutta sitte koulun jälkeen mentiin uimaan ja vielä aattelin mennä ulos. Tai siis jos Milla nyt vastais, oon jo kysyny mutta ei oo kuulunu minkäänlaista vastakaikua (Vähä niinku ifamainoksessa). Yhä kuitenki vähän harmittaa ettei koulu menny kauhean hyvin. Sain sentää otettua kuvia kaikista kavereista ennen ku piti lopettaa. Mutta laitan tänne mun toikkarin:

Käyttäytyminen 8, Äikkä 9, Enkku 9, Matikka 9, Fyke 9, Yltti 9, Uskonto 9, Hissa 8, Kässä 9, Kuvis 9, Liikka 8 ja musiikki 9 8--------DD Nostin matikkaa ja kässää mutta historia laski. Jos ei ois laskenu nii näistä normaaliaineista ois kaikista tullu kiitettävä. Mut silti, oon iha tyytyväinen ja tän ansiosta äiti maksaa mulle leffaliput ja mennää kattoon Night At The Museum kakkosta : 33 Katottiin vasta koulussa se ykkönen nii kiva kattoa heti perään kakkonen. Meen sinne vissiin Aikun ja Iitun kanssa, Ellaki saattaa tulla. Mutten nyt jaksa kirjottaa enempää, moip~