Tänää piti yksin isosiskon kanssa siivota kaikki talon 3 käytössä olevaa kerrosta + maalata ja sisustaa piharakennus ja vielä tehä ruokaa veljen huomiseen konfirmaatioon. Kaikki muut oli käymässä Haaparannassa nii olim vähä rasittavaa hommaa. Siivosin aamuyheksästä iltakaheksaan ja sitte tulin koneelle (Kuten huomaatte). Huoh -.-'' Mutta siistiä kyllä tuli. Porukoilla ei ollu mitään moittimista ku ne tuli kotiin. Mut hei, aika ihanaa. Mä sain mun jopon takas korjaamolta! Mutta ois ne voinu sen yhen kolhunki samalla korjata, ja ne maalinlohkeamiskohat.... Mutta ei saa valittaa tai aurinko menee pilven taa (Iita & Milla opetti) ! Mutta kivaa ku voi taas ajella ympäri kaupunkia ilman että polkimet yhtäkkiä stoppaa ja lennän ojaan.

Piirtämisestä on tullu lähinnä mun harrastus nykyään. Siinä ikkunalaudan vieressä aina piirtelen (A-3:selle)... Jos tietää missä mä asun ja kävelee siitä meidän kadulta, vilkasee vähän sivuille ja yläviistoon nii mut voi nähä siellä ylkäikkunalla piirtelemässä. Piirrän usein vaan iltaisin, koska ilta-aurinko paistaa silloin suoraan ikkunaan. Mutta ne mun pienet 'lemmikki'-linnut kyllä häirittee. Ne asuu siinä meidän talon katonrajassa mun huoneen seinässä. Kohta varmaan kaivaa tiensä mun huoneeseen asti. Sirkutus kuuluu koko ajan, ei siinä kuule omia ajatuksiaan!

Ku kaikki sitä niin paljon kehu nii olihan munki se pakko nähä, Twilight - Houkutus siis. Katottiin sitä eilenillalla siskon kanssa, eikä se ollukkaan nii huono ku mä kuvittelin! Se oli oikeastaa iha hyvä. Mutta yks asia mua ärsytti koko leffan ajan: Edwardin näyttelijä ei osannu suudella. Se söi Bellan ylähuulta koko ajan ja se näytti kamalan epämukavalta. Bellan näkökulmasta siis. Seoli rasittavaa. Ja jos mä oisin ollu joku niistä näyttelijöistä nii sitä kohtausta ei ois voitu kuvata mun kanssa ku repeilin täysillä siinä kohassa ku siellä ukkospellolla Jason sano "Toit välipalaa." Ja sitte ne perheet menee sillai vastakkain X D Ne heilu sillee typerästi että oli pakko revetä!

No, ciao.

P.S. Roviksessa sato tänää rakeita! 8'------O