Oltiin siellä tivolissa Anskun ja Ellan kanssa ja kivaa oli :----3 Ei vaa näkyny paljoakaa tuttuja. JA MÄ KÄVIN MEGA HIPHOPISSA se oli kyllä kauhein laite jossa oon käyny. Se oli kamalan korkea ja tuntu ettei se pysähy. Aloin melkein itkemään aina ku se oli siellä iha ylhäällä 8------D Ja käytiin vaan kerran ufossa ku Ansku ei tykänny... Siellä oli kamalan hiljasella musiikit, viime vuonna oli tuplasti lujemmat. Viime vuonna siellä oli aikas runsaasti tuttuja... Oli se, se, se, se, se, se, se, se, se, se, se ja se. Tänä vuonna oli vaan se ja se ja neki oli vaan siellä rannalla eikä tivolissa. Nojaa. Siellä oli akatsukejaaa >8 DD Ne on Narutotyyppejä. Mutta yks tyyppi siellä ärsytti mua suunnattomasti, ku se oli joka paikassa missä meki oltiin ja se näytti iha yheltä tyypiltä. Jonka mä tunnen. Enkä mä pidä siitä tyypistä. Se oli kyllä lyhyempi se tivolissa ollu. Ja autoradalla me oltii iha hulluja. Me mentiin sinne sen alueen toiseen päähän, kiihytettiin ja törmäiltiin nii moneen ku mahollista. Me ohjattiin yhessä ja ku  Anskun käsivoimat on niin paljon paremmat ku mulla mä jouduin koko ajan pyytelemään niiltä tyypeiltä anteeksi ja vakuuttelemaan että Ansku sitä ohjaa. Mä vaan painoin kaasua jota mä luulin jarruksi x D Tajuttiin muuten siellä että se kummitusjuna on surkein missä me ollaan oltu. Mutta siellä ylhäällä on se parvi jonka jälkeen tulee se käkättävä pappa nii se vaunu jumittu just siihen sen käkättävän papan nokan eteen 8 OO Soli kamalaa. Me vaa siinä tuijotettiin sen käkättävän papan luiseviin kasvoihin ja oltii iha kauhusta kankeina. Ja sen kierroksen lopussa ku me noustiin siitä vaunusta nii Ansku ja Ella pääs siitä pois mutta ku mä olin nousemassa nii se ohjaaja alko kiusaamaan. Se niinku lähti sillä vaunulla liikkeelle ja pysähty. Uudestaan ja uudestaan... Ja mä pääsin siitä pois vasta joskus vuonna pottu ja muussi.

Mä jatkan seuraavassa viestissä..