Sori kaikille päivän angstihepuille mutta mulla on jotenki hymyilyttävä olo 8'-------DD Hymyilyttävä olo... En usko et sellasta on olemassa mutta silti. Meen tänää Vannun kaa kaupungille >8'------D Ja soi päässä Eifel 65 - I'm blue. Se on se 'I'm blue dapudidapudaidapudiidapudaidapudidapudaii I'm blue' jne jne. Oon niin hyvä kuvaileen lauluja. Katoin muute eilen Twilightin neljä kertaa >8''--------DD Son oikeasti hyvä leffa. Ja sitte mun täti on Rovaniemellä pitkästä aikaa (yay) ja me lähetää ehk parin viikon päästä Lahteen & Helsinkiin. WHEEEEEEEE viikon päästä tulee Suomen Tivoli!! Kivaa 8'-------DD Mut en varmaa käy tänä vuonna sirkus Finlandiassa ku kukaa ei suostu kavereista lähtee mun kaa. Angst :'-------(( Mutta life goes on. Omg mä haluan suklaakeksejä. Ja mansikkapalleroita, niitä on pakko ostaa kaupungilta. Mä näin outoa unta viime yönä. Mä olin Iitun kanssa Sampokeskuksessa, jonka nimi oliki Kamppi. Siellä oli kauheasti ihmisiä ja mun serkku oli Katy Perry 8'-----DD Se irlissäki on Katy Perry -fani. Sitte yhtäkkiä pari rändömiä meidän luokan kundia tuli siihen meidä eteen ja alko selittää jtn et 'Tyhmällä on kaksi merkitystä, toinen on sellainen tyhmä joka sanoo vääriä asioita väärään aikaan ja toinen on sellainen tyhmä että ei osaa puhua.' X  D Ja sitte siel ku Sampparissa on hesen vieressä ne portaat alakertaa nii oli joku liukumäki x DD Heh, mulla hauskoja unia. Sitte me lähettiin juoksemaan niitä tyyppejä pakoon (Ei mtn hajua miks) ja mentii sinne Katy Perryn luo ja sitte siitä Katystä otettiin kuva jossa meki oltii ja me päästiin Voguen JA Ellen etusivuille X D Myöhemmin ne kundit sai meidät taas kiinni ja alko selittään että fiksullaki on 2 merkitystä.

Tossa unessa oli paljon irliin viittaavaa. Joskus oltii meidän ex-jengillä (yhyy yhyy) sampparissa ja istuttiin siinä heseen menevien portaiden välitasanteella, katottiin siitä ikkunasta ja näytettii keskaria kaikille ohikulkijoille jotka ei nähny. Sitte siitä kulki 2 meidän ikästä kundia jotka ei ollu meidän koulust tai mtn ja ne katto just ku me näytettii keskaria. Me noustii äkkiä ylös ja juostiin sinne yläkertaan ja paettiin niitä siellä hetki. Mutta ne kundit oli iha idiootteja. Ne suunnitteli jtn että toinen niistä meni liukuportaiden alapäähän ja toinen niitten heseportaiden alapäähän ja siinä ne ootti meitä ja ku me tultiin niitä liukuportaita alas nii se vaan seiso siinä ja sano sille toiselle kundille et "Ei ne tuu" ja sitte se toinen vastas "Kyl ne kohta tulee, ootetaan vaan." ja me vaan pokkana käveltiin siitä ohi ja ulkona revettiin. Ja siihen liitty myös se että oon menos tänää kaupungille ja se uni oli kaupungilla. Noh, mä meen pukeen päivävaatteet päälle, ciao~