Yhyy vika kouluviikko... Eihän se koulun loppuminen harmita, mutta se ettei näe enää nii usein kavereita. Ja mä en malta oottaa syksyä ♥ Meille tulee ainaki 2 uutta oppilasta (Joku Aleksi ja Tiina. Tiina on mukava :3) ja me mennää sinne leirikouluu ja Marjo saattaa tulla mukaa <3 Yay. Toivottavasti Tiinaki tulis meidän kans sinne leirikouluu ku ope sano että se saa ite päättää meneekö se sen entisen luokan kaa vai meidän kans. Se oli tutustumassa kouluu eilen... Ja se oli oikeen mukava :----) Mutta silti mua masentaa se koulun loppuminen. Toivottavasti lauantaina tapahtuu jtn kivaa, muuten mun loma menee pilalle.  Ja meidän kevätjuhlaesitys on aika fail x D Anskun pitää laskea sitä mikkiä reilusti ennen ku mä tuun lavalle... Joolol.

YEAAHH. Kohta tulee Suomen Tivoli ♥ Se on jo Oulus, seuraavaksi tulee tänne Rovaniemelle~ Viime vuonna oli kivaa, toivottavasti tänä vuon on vielä kivempaa. Sinne tulee ainaki Pulla, Ansku, Iitu, Vannu, minö ja Milla tulee sinne kattelemaan. Se ei uskalla mennä laitteisiin (H A J O S XD)... Aattelin pyytää Tiinaaki : 33 Ku seki toivo että nähtäis kesän aikana. Mä aion tänä vuonna käydä vuoristortadassa ja High Energyssä, niissä mä en viime vuonna käyny. Ja possujunaa mua ei päästetty, vaikka kuinka halusin. Viime vuonna kävin ekaa kertaa ufos, se oli iha paras 8''')) Tänä vuonna oon suostutellu Pullanki tuleen ♥ Mutta saamarin Vannu ja Iitu valitti siin täysil: "Ufoon on kuollukki ihmisiä! Se on kauheen vaarallinen! Te voitte kuolla sinne! Mä en ainakaan sinne mene!" -.-'' Yrittää vaan pelotella Pullan ja Anskun jänistämään. Sinne kuolee vaan jos on sydänvaikeuksia yms. Eikä Pullalla tai Anskulla oo sydänvaikeuksia. EHK SYDÄNSURUJ ♥ Joolol. Huhhuh, ei jaksa enää kirjottaa. Kiitos tästä kouluvuodesta ♥

Diudiu~~~~~~~