MÄ MEEN YLIHUOMENNA SUOMENTIVOLIIN ♥  Sry, caps. Muttaku mua jännittää nii vitusti (Sori) ku mä aion köydä siinä High Enrgyssä jossa mä en viime vuonna käyny ja sitte mä käyn myös vuoristoradassa jossa mä en käyny viime vuonna ja sitte mä käyn EHKÄ Mega hiphopissa. Se on yhtä korkea ku se jättiliukumäki x____x Mutta aina ku oon autol ajanu siitä ohi, siinä ei oo ollu valoja päällä  eikä se oo liikkunu. Taitaapi olla epäkunnossa? Sitli. Ja ufo on iha paras!! Olin siinä viime vuonna Reonin (Even) kaa kaheksan kertaa putkeen ja sombrero on mun lempparilaite ja Twister myös ja siellä on poneja ja vuohia ja kaneja ♥ Mä sanoin niitä vuohia lehmiksi. Ne ponit näykkäs mua viime vuonna 8 < Surkeeta. Muttasilti mä käyn kaikissa kunnossa olevissa laitteissa ja kaikkialla ♥ Ja sitte mä ostan hattaraa. Ja jäätelön. Tyhmää ku ongintaan pitää ostaa lippuja x____x Oisin halunnu onkia. Mutta mä meen sinne jo kaheltatoista jonottamaan eli me joudutaan jonottaan kolme tuntia että se avataan ja mä varaan kaikille paikkaa ja sitte me ollaan ekoja eikä me uskalleta mennä mihinkään laitteeseen ku siellä ei oo muita ihmisiä vielä sisällä >8 D Mut ekana me mennää High Energyyn.

Laitan vielä toisen viestin (Aiheena terkkari) ku nää ei mahtunu samaan (Ilmeisesti)...