Jeaah! Eilen oli hauskaa Millan kaa X D "Mä sanon terve! Diidiidiidididdii. Mä sanon terve!" Ymsyms. Oltiin trampalla laulamassa ja syömässä mehujäätä! Pelattiin myös singstar Suomirokkia, Milla voitti joka laulussa. Mut mäki pääsin listoille kahessa laulussa!  Heh, oon niin onnellinen. Aattelin tänäänki mennä Millalle :---------)

Se sunnuntain yökoulu jännittää yhä :'''3 Monet on ihmetelly että miks just sunnuntaina, pointti on kuitenki se ettei muulloin ollu aikaa. Ja me mennään sunnuntaina seittemältä koululle ja siellä sitte biletetää koko yö ja syödään irtokarkkia ja hampurilaisia. Pitänee huomenna käydä Gina Tricotissa törsäämässä mun lahjakortista rahaa 8'''''DD Pitää ostaa punaset mikrot, joku kiva toppi ja panta. Ah, ja ylihuomenna Kemiin Kitaconiin! Mä meen sinne Murun ja MB-kunin kans :--------) En mä niitä kahta ämmää sinne mukaan tarvi. Tarkotan nyt kahta ärsyttävää emoa, jotka on olevinaan niin kovia että huh huh.

Mäpä taidan tästä soittaa Millalle, moips~ ^^