Ekaks, tietääkö kukaa mikä viikonpäivä nyt on? Mä oon menny vikalla viikolla iha sekasin päivistä. Mä luulen että nyt on lauantai... (Perjantai)

Mutta kevätjuhlaesitys meni iha hyvin : 33 Mutta ku mä kipitin sinne, mun ois pitäny kävellä... Muuten meni hyvin. Uujea puhun Tiinan kaa meses. Se sano muuttavansa ens viikonloppuna : 33 Kivaa~ Mutsiisasiaan. Mua stressaa että saan seiskan käytöksestä ;----; Eihän mulle itelle siitä mtn haittaa ois, mutta porukat suuttuu. Ne yrittää tehä musta semmosta niponiponipoa. PIPOA. Joolol. Eh. Tänää oli kevätkirkko x D (Hirtän sen erään jonka jalat oli koko ajan meidän tuolilla) Joo oli niiiin kivaa.

Mhh. Jeah puolen tunnin päästä alkaa LEMMEN VIEMÄÄÄH <6969 Ehh. Myönnetään, oon koukussa. Lempi tyyppi on... Miriam, Viktoria tai Robert. Lars oli ihana mutta se kuoli : << Lauraki lähti. Seki oli kiva. Kivaa ku Miriamille ja kukatäänyo Felixille tulee ero >8'''DD  Pitänee kattoa ne vikat 5 minuuttia jotka ei tullu nauhalle nii netti-tv:stä...

Katoin sen : 00 HUII  CHARLOTTE TULEE TAKAS!! Kerroin siitä tässä jokupäivä. En malta ootta kello kuutta... Joku ihmetyyppi tulee sinne : 00 Kauheeta. En kestä edes ajatusta että se olisi... Olisi... Lars Hoffman herää kuolleista ja tulee! Joojoo se tuhkattiin jo. Silti!

Takaisin koulun loppumiseen. Mä toivon että saisin Enkusta kympin, ku mä oikeasti pidän siitä ja tykkään puhua Englantia yms. Ja äikästä mun aineet on aina nii hyviä että ope ylistää niitä täysillä mutta mun läksyjen tekeminen ei oo niin  kovin... Huolellista. Mutta jos mä saan käytöksestä seiskan eikä mitään tosi mukavaa tapahu lauantaina nii mun loma menee pieleen. Ihan koko loma. Alotin muuten tänää mun kesäleikekirjan : 3 Laitan kanteen varmaa kuitenki huomenna otetun kuvan, otan pari muistokuvaa koululla. Kavereista yms. Mutta nyt ei jaksa kirjottaa enempää, ciao!

...Jatkan sittenki vielä vähän tästä päivästä. Oltii pelaamassa lentopalloa tyttöjen kanssa : D Oli juu kivaa. Sitte me mentiin rannalle, otettiin siellä kuvia jne. Ja hypittiin siellä pitkin kallioita 8'''''D Tuuli iha sairaasti, aurinko ei paistanu ja oli sikakylmä x D Lisään yhen kuvan, kasvot sutattu iha henkilöllisuuksien paljastumisvaaran takia. Tässähän se... HUOM mä en oo tossa kuvassa. Siinä on melkein kaikki muut jotka oli mukana.

1243608831_img-d41d8cd98f00b204e9800998e