Kylläpä tänää emottaa (Mikuchi-termi). Kaikki dissaa, dissaa, dissaa... Tänää oon jutellu kahelle tyypille jotka ei oo dissannu mua. Poksille ja Handelle. Kaikki muut joille oon jutellu on dissannu. Reoni myös. Saamari, miks Reoni ja se toinen paskaämmä aina dissaa just minua?? Aina ku niil on tylsää ne dissaa meitä muita. Aina. Koulussaki. Ja jos kävellään jossain ja ne tulee vastaan nii heti: "Mitä lissut?" "DAA!" -______-' Iha niinku luulis että niitten elämä kääntyy hyväksi jos ne vaan dissaa kaikkia muita paitsi niitä 'Kovia'-tyyppejä joiksi ne kutsuu niitä A-luokkalaisia. Mä en ainakaa suris jos ne kuolis, sais vaikka kuollakki. Elämä ois helppoa ilman niitä. Mutta siirrytäänpä aiheeseen: JOPO MÄSÄNÄ ELÄMÄ PILALLA! Ihantosi ku olin tässä tiistaina tulossa Aikulta ku olin ollu niillä yötä (Aikku asuu Pöykkölässä, about 4 kilometrin päässä meiltä.) nii siinä Pöykkölän Siwan kohalla mun polkimet pysähty ja mä lensin maahan. Sattu se kyllä, tuli haavat polviin ja kyynerpäihin. Poskeeni pikkunaarmu. Mä menin takas sen mun ihananihanan vaaleanpunasen kalliin Jopon luo ja mä huomasin että siihen oli tullu iha sikana lommoja ja väriä lohkeillu jne. Mä yritin lähteä jatkaan matkaa mutta polkimet ei liikkunu. Mä soitin kyydin, oottelin sitä suunnilleen puol tuntia ja sitte autossa iskä saarnas siitä ku mä olin aikasemmin kuullu vähän jtn outoa ääntä niistä polkimista ja sitte ku mä olin itekki nähny että se oli oudosti se toinen poljin. Se vietiin korjaamolle ja sen jälkeen en oo nähny sitä ;______; Nyt märsätään kaikki yhessä. Muttaku se on nii epäreilua ku sieltä leffastaki mun piti kävellä 3 kilsaa kotiin ku kaikki muut pyöräili. Ja kello oli about yheksän, kaikki vähä tölläs ku tämmönen otus siellä keskellä ihmisiä tepasteli laukku olalla ja tuijotin vaa maata. Aina ku kävelin jonku lissujoukon ohi nii ne vaan repes nauruun ja mä kuulin selvästi niiden dissaukset. Jeah mä loggasin viimeinki galleriaan. Takas aiheeseen. Siinä matkalla alko vielä sataan täysillä vettä ja sillalla tytöt ajo mun ohi vaan piristellen kelloja vaikka olin iha sillan reunassa. Sitte ne vaa ajo täysillä ohi ja virnuili ja vilkutteli sieltä olkansa yli.

Ei jaksa enää valittaa enempää, ciao vaa kaikille.