Noniinsiis.

Apuah. Huomenna terkkari x____x Vuosituhannen typerin ajatus laittaa ne kesälomalle. Pitäis voida rentoutua ja näi, mutta sitte tungetaan terkakkarin terveyskysely nokan eteen. Se kyllä palautettiin jo ennen lukukauden loppua, mutta nyt taas hermostuttaa. Ja pitää herätä seittemältä ku se alkaa jo yheksältä  -_____-'''  Luulin eka että se alkaa puol kymmeneltä ja aattelin herätä puol kaheksan mutta nyt pitää herätä jo seittemältä. Tänää yritin saavuttaa kunnon unirytmiä että oon hereillä seittemältä, ja niihän mä heräsinki seittemältä mutta nukahin uudelleen ja heräsin 12:07. Reilua x____x Tekis mieli herkutella täysillä muttaku huomenna punnitaan enkä taho että se alkaa saarnaamaan siitä että mä herkuttelen liikaa. Ja piti tänäänki mennä Millan kaa ulos kiloja karistamaan muttaku Milla ei vastaa puhelimeen, eikä enää oikein huvita ku Lemmen Viemää alkaa tunnin päästä. Mä käväsen tässä välissä punnittemassa itteni...

...Omg. Oon lihonu x_____x saaaakeliiiiiih. No, en syö mitään koko loppupäivänä ja meen kellariin kattoon Lemmen Viemää ja ajamaan kuntopyörällä. Juuri niin, meillä on kellarissa TV ja kuntopyörä. Ja sohvaki siellä on... Ja pöytä, kaks nojatuolia, piano, lasivitriini (Sisältää arvokkaita esineitä) ja jakkara. Ja vielä yks pöytä ja takka. Ja kaappi (En oo muute ikinä kattonu sinne O___o) ja iso peili. Ja vielä ovi. Se oli joskus varasto mutta nyt se on joku ihmejuttu... Jonku putkimiehen lempipaikka (Mun iskä muute on ammattikorkeakouluope. Putkimies, tai joku >8 D)... Mutta kohta pitänee mennä sinne kellariin. Paapaaa~