No huh huh. Taipa olla elämän vika yökoulu ja kaikki meni iha päin persettä. Vapaa-aikaa oli about puol tuntia, ja senki ajan tytöt suunnilleen seiso mun päällä ku ne pelas DS:llä -.-'' Että kivaa ku mä olin jättäny sen sinne. "Iita!! Tuu mun kaupunkii!!!!" "Ei! Ku nyt kaikki tulee mun kaupunkiin!! Vaihakko ton mun vessanpönttöön?!?!?!?" Joo ei ollu yhtää ärsyttävää. Ja sitte siellä sato kaatamalla vettä ja mun oli pakko mennä pois katoksen alta ku pari ämmää oli siellä. Toisinsanoen mä kastuin. Ja kengät oli nyt aamullaki vielä märät ku jouduttiin tarpoon sieltä pusikon kautta Ounasvalkeaan ja takas X______X Että joo. Ku kaheksan maissa tulin kotii nii menin heti nukkumaan. En ollu saanu unta ku Ella siinä istuskeli koko ajan ja supisi Aikun kanssa. Ja ne pojat siellä reunallaki mutisi koko ajan jotaki. Yhessä vaiheessa mä kuulin selviä sanojaki vaikka olin toisella puolella salia. Kuitenki, kotona ku heräsin nii sain varmaa sydänkohtauksen ku alakerrasta kuulu kolinaa. Mä vilkasin kelloa, se tais olla kymmentä vaille yheksän. Sitte mä muistin että Lauralla alkaa yheksältä, ja nousin ylös. Mä vilkasin uudestaan kelloa, ja nyt mä näin oikean ajan. Kello oli vartin yli kaks iltapäivällä x'D Olin vähä nukkunu. Ja Laura siellä alakerrassa kolisteli, sillä oli jo loppunu koulu. No jaa, tulin sitte tänne koneelle ku olin käyny syömässä ja tässä sitä nyt ollaan.

Siellä yökoulussa mä näin toooosi kummallista unta. Joku mies oli semmosessa kerrotalossa ja ulkona ukkosti. Siellä kerrostalon ylimmässä kerroksessa oli joku pieni teatteri, jossa katsomona oli pelkästään sellasia tuoleja. Se mies meni yksin sinne teatteriin, ja siellä oli muita ihmisiä, ihan lapsista vanhuksiin saakka. Se myrsky ulkona vaan koveni, ja se mies katto kattoon ja siinä oli semmosia säröjä. Yhtäkkiä salama iski täysillä sen talon kattoon ja siitä alko lohkeilemaan palasia. Mies juoksi ovelle ja koitti sitä, se ei auennu. Ne ihmiset oli ihan hädissään, ku yhtäkkiä se mies huomas että siinä oli toinen kerrostalo ihan vieressä, se juoksi ikkunalle, avas sen ja päätti hypätä sen toisen talon parvekkeelle. No, kyllä se hyppäs, mutta se hyppy jäi lyhyeksi ja se mies putos tosi monen metrin päähän maahan. Siinä näytettiin vielä sen miehen kasvoja, kun vesi valu niitä pitkin ja miehen suusta valui verta. Myöhemmin siinä unessa Suomi oli Venäjän vallan alla ja Venäläiset ei antanu Suomalaisten tehä mitään. Nojaa, siinä se.