Karkkilakossa on vaikeaa. Varsinki näin helpolla luonteella... Ei vaan pysty kävelemään vahvana Rinteenkulman karkkikaupan ohi. Kävin siellä eilenki x___x'' Ja söin karkkia tiistaina ja huomenna mässään täysillä ku on yökoulua. Mut tänää mä meen Kitaconiin ;--------DD En ehi kirjottaa paljoa ku pitää kohta lähteä sinne Kemiin päin ajelemaan (En mä osaa ajaa) kohti Kitaconia! Murulle pitää ostaa sieltä jotain ja lähettää postissa. Mutta toivottavasti mä nään MikuBou-kunia, koska mä tahon nähä seeeeen ;______; Ei olla voitu jutella mesessä tai näin ku sillä on ollu konekielto. Teen ihan pian semmosen lapun jossa lukee: "MikuBou-kun????" Että mä varmasti löydän sen : 33

Mutta nyt mua ärsyttää. Justiinsa ku olin löytäny paikan missä kaikki tutut ei voi kyylätä mun kuulumisia nii johan joku on jo löytäny tän (Hirtän sut)... Puhun nyt tutuista. En teistä muista. Eli älkää pelätkö että aamu-usvan laskeutuessa kuulette hirttoköyden narinan (Lol X D)... Eh. Ehkä mun pitäis rauhottua.

Mä oon kyllä ihan hulluuden rajamailla. Aina ku oon yksin kotona ja halkasen leipää mä selittelen samalla itelleni kuinka huono mä oon leikkaamaan leipää. Ja sitte mä aloin eilen itkemään ku Charlotte lähti Lemmen Viemästä.

Oho. Mähän sanoin etten ehi kirjottaa paljoa, ja tässä tää ny on x DD Joo en yhtään paljoa kirjottanu en. Mutta kiitosta vaan jos jaksoit lukea loppuun ♥ ~

Nyt mä lähen Kemiin, seeya!