Mä näin viime yönä omituisinta unta mitä oon nähny. Siinä taustalla soi Simple Planin How could this happen to me ja siinä näky pätkiä Michael Jacksonin elämästä 8 OO Mä muistan elävästi kuvan Michael Jacksonista valmistujaislakki päässä ja joku käärö kädessä. Sillä oli silloin vielä tumma iho ja kiharat hiukset. Muuten mä en muista sitä hyvin... Mutta kukapa ei muistais sitä ku Michael meni pyjama päällä poliisille 8 D Enkä mulla oo takeita siitä että se oikeasti siinä unessa oli sen elämästä. Ja siinä unessa muutes näky seki kuva ku se roikotti sitä poikaa hotellin parvekkeen reunalta. Ja nyt ku mä kuuntelin sen kipaleen juutuupista nii se täsmää täysin siihe uneen. No, eipä kai mitään sen erikoisempaa. YAY Aikku tuli viimeinki reissusta n_____n Toivottavasti se pääsee jokupäivä ulos tai jtn. Se oli lähes kuukauden pois. Kiva nähä se taas 8-------3

nomutmähäivynmoi.